2009. január 2., péntek

Új év- Új fejezet

Egy új év kezdete megfelelő alkalom egy blog elindításának. Különösen akkor, ha az életünkben is változások történtek. Az én életemben ez 2008 tavaszán következett be több szempontból is.
Ami ezen blog elindulásának előzménye: Egy tavaszi vasárnap du., sütögetés közben, a cukormáz készítésének receptjét kerestem a neten . Sok receptes oldal mellett megnyitottam 'timpi' blogját is, ahol az egyik karkötőjének ezt a nevet adta.
A kedvencei között elkezdtem barangolni, és leesett az állam a sok csodaszép gyöngyékszer láttán. Régebben is gyöngyöztem már, de nem gondoltam, hogy mostanság ilyen különleges gyöngyök és alkatrészek vannak, amiből ennyi csodát lehet alkotni.
Azonnal megfertőződtem gyöngyitisszel ( ahogy a gyöngyös lányok mondják). Azóta is szabadidőm minden percét ez tölti ki. Ha nem fűzök éppen, akkor a neten barangolva próbálok minél többet ellesni a 'nagyoktól', akik már magasabb szinten művelik a gyöngyékszer készítést vagy gyönyörködöm a rengeteg új alkotásban, amiből van mindig
bőven.


Nincsenek megjegyzések: